Algemene verkoopvoorwaarden

 

Onze kaartverkoop wordt verzorgd door onze eigen leden, het is dus niet mogelijk om via het theater De Kappen kaarten te bestellen.

Rolstoelplaatsen
Indien u rolstoelplaatsen wenst te reserveren, stuur dan een e-mail naar kaartverkooprevue@outlook.com onder vermelding van uw contactgegevens (voornaam+achternaam, e-mailadres en telefoonnummer). De kaartverkoop neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Rolstoelplaatsen zijn niet onbeperkt beschikbaar. Per voorstelling is aangegeven hoeveel rolstoelplaatsen er nog te reserveren zijn. Wanneer twee weken voor aanvang van de voorstelling de rolstoelplaatsen niet zijn verkocht, worden deze als reguliere stoelen in de verkoop geplaatst.

Begeleiders
De begeleidersplek wordt normaal gesproken direct naast de rolstoelplaats gereserveerd. Dit zijn betaalde plekken met een normaal tarief.

Contante verkoop
Indien u niet online wilt reserveren, contant (voorkeur gepaste betaling) of per pin wenst te betalen, kunt u vanaf 28 april 2024 kaarten reserveren bij onze kaartverkoop. Zij zijn alsdan iedere zondagochtend tussen 11.00 – 13.00 uur in ons verenigingsgebouw aan de Scholtenhagenweg 27a aanwezig.

Betalen gereserveerde stoelen
Controleer vooraf uw gegevens en winkelwagen goed, voordat u de reservering definitief maakt. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van uw eigen bank. Per iDEAL transactie zijn € 0,35 kosten verbonden.

Vervallen reservering
De gereserveerde kaarten in uw winkelwagen dienen binnen 30 minuten betaald te worden via iDEAL, anders vervalt uw reservering en komen de stoelen weer in de vrije verkoop.

Geen bevestiging ontvangen
Normaliter ontvangt u binnen 15 minuten na uw reservering een e-mail met daarin uw reserveringsgegevens en toegangskaarten als bijlage. Indien u deze niet ontvangen heeft, kan deze in uw map voor ongewenste e-mail (spamfolder) terecht zijn gekomen.

Mocht u de reserveringbevestiging en toegangskaarten daar niet vinden, dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar kaartverkooprevue@outlook.com om dit te melden.

Annuleren bestelling
Het is niet mogelijk eenmaal gereserveerde en betaalde kaarten te ruilen, terug te brengen of te annuleren. Het staat u uiteraard vrij om iemand anders blij te maken met de door u gekochte kaarten!

Contact
Vindt u hierboven geen antwoord op uw vraag, dan kunt u uiteraard uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar kaartverkooprevue@outlook.com.